Klacht indienen bij De Gulden Zorg

Bij De Gulden Zorg doen wij er alles aan om onze cliënten de best mogelijke zorg en ondersteuning te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Wij vinden het belangrijk dat u zich gehoord voelt en dat uw zorgen serieus worden genomen. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om een klacht in te dienen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Als u een klacht heeft, kunt u deze schriftelijk per e-mail aan ons doorgeven. U stuurt uw klacht naar:

klacht@deguldenzorg.nl

Wij verzoeken u om in uw bericht duidelijk te beschrijven waar uw klacht over gaat, en eventuele relevante informatie toe te voegen, zodat wij uw klacht zorgvuldig kunnen behandelen.

Wat doen wij met uw klacht?

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u een bevestiging. Vervolgens streven wij ernaar om binnen zes weken inhoudelijk te reageren.

Wij nemen uw klacht serieus en zullen deze zorgvuldig onderzoeken. Daarbij gaan we met u in gesprek om samen te kijken naar de kern van de klacht en te zoeken naar een passende oplossing. Wij geloven dat veel klachten in goed overleg kunnen worden opgelost, en doen daar dan ook ons uiterste best voor.

Wat als we er samen niet uitkomen?

Mocht het niet lukken om samen tot een oplossing te komen, dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke externe partij:
Klachtenportaal Zorg.

Klachtenportaal Zorg is een erkende geschilleninstantie die gespecialiseerd is in het behandelen van klachten binnen de zorg. Zij zorgen voor een onafhankelijke en zorgvuldige beoordeling van uw klacht.

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.